2007年10月8日 星期一

給為人父母者的忠告

我都叻咗

        我都係誤打誤撞,無啦啦跌咗入部落格的洞內,玩玩吓好開心。經常都聽見人講:我個仔好鬼煩,整日沉迷電腦 ( 錯!應該叫“打game),連老侸姓乜都唔記得!我就用自己的心得,寫下一段忠告(讀谷音) ,包你睇完冇晒谷氣。連我的寫作水平都叻咗(一笑)

 

《忠告》(純屬個人意見,唔敢坐到正)

各位太太、Gentlemen (唔好意思,中文真係唔識點稱呼。)

        現在的年青人,大把日子。又好奇、又有幻想。有閒上 Blog 啦!你有乜開心與乜唔開心的東西,通通寫下來!好似氣球咁放咗上天空。個天即時會響起:“……喂 ~ ……,我好煩呀 ~ ……!”唔使等靈異出現,無耐就有回音。友人分享了你的快樂與憂愁,會送上祝福及鼓勵!

        在Blog 的天空,老、中、青、都有,多種多樣的人生閱歷你都可以作比較。天空任鳥飛,不要浪費時間去做人間試驗,人變得成熟了,梗有一種適合你!

        寫Blog 會上癮,我自己就係囖!現時的年青人很幸福,乜嘢新科技都可一試。我做細路嗰陣,老侸眼尾掘一掘,即刻噤若寒蟬,冇得搏嘴。

        寫Blog 都有遊戲規則,冇得亂嚟!如果邊條友仔做“掘尾龍”搞風搞雨,搞壞個天。成個天的Blog 友一定會炳到佢七彩,合力叮埋佢出局!

        唔使用1 : 99 漂白水,細菌都唔會惡得去邊!阿門!

 

註: 此段公告的閱讀者,並無年齡限制!如果你能把你的孩子從打Game引導到寫Blog,則你就勝利了。


1 則留言:

  1. 今天知道了遠離小姐關閉網頁 , 公告要開展出另一段的人生 路 .
    她是我的一個忠實的擁躉 , 既稠愁悵又得祝福她將有一段美好的人生路 . 她叫我們不要忘了她是誰 , 一種悽怨感使人不敢想下去了....... 
    從她的網誌裡既看到她天真無邪的少女心 , 又看到她受迷茫困擾了好一段日子 . 網頁關閉前夕 , 她給我送來了百思不得其解的星星圖案 . 最後她告訴我 , 這是燈籠 .
    人要堅強地生活 , 要奮鬥才會見到光明 !

    回覆刪除