2007年6月30日 星期六

總之係咁(四)

                                                    女皇頭的大細超

( 續三 )

 

按語:以下一段故事,無非想帶出一個訊息。如何擺脫“劣勝優汰”的纏繞,我歸納為“香港經驗”。60~70年代香港工業起飛,靠的是產品質素過硬。MADE IN HONG KONG就是值得那麼多錢!當年的大陸貨(已經是挑選最好的才出口) ,在香港還是擺地灘。香港的公務員和打工仔年年加人工成了“奉旨”。只有這樣,香港的工業才能維持,香港人才用得起香港貨;香港貨的質素不但能保持,而且是越來越好。現在很多人都忘記了這段美好的回憶!

 

        近日特首介紹新局長,叮囑佢地至緊要深入基層,聽聽草根有乜期望。以後工作就會好順嘞。

        我行埋特首耳邊:“……咁咁咁,……咁咁咁,……你明架啦!英國佬都係出呢一招架,乜肥彭冇交低咩?咁絕!一於照板煮碗啦。”

        於是乎,特首開咗三場 Show

        第一場冇帶呔,著件  T Shirt 好親民, 開一個平民 Show

“各位街坊,今日同大家玩個遊戲。大家攞張10蚊紙出嚟,請在10字後面加多個0,政府照認係100蚊。以後大家出糧照現時10倍!”台下雀躍高呼“好嘢!”

        第二場執到正,請哂所有大大小小商界茶聚。

“女士們,先生們。大家都係自己人,今日唔講英文只講中文。今日只係花茶一杯,冇備 Café 。你地啲利潤好勁播,╳╳老闆,我收到風。你件乜乜物物前日重係賣10蚊,點解今日賣100?從明日起賣100蚊嘅嘢只准賣98!”大家又一齊鼓掌,聲言堅決執行。

        第三埸臉帶笑容,請得各路教主。

“各位宗教領袖,希望大家廣播人愛。善哉!善哉!叫善信們知足常樂、銀紙夠使就好,唔好貪得無厭。事事要與人方便,唔好連汁都撈埋!阿門。”阿彌陀佛與乜聲物聲一齊唱和,好鬼和諧。

        有個老記唔生鏽舉手發問,“特首先生,你今日係講新約定觀音經唧?”

        “今日講嘅叫和諧經。啱啱出爐,重熱架!”台下又係一片掌聲。

       老作在旁陰陰咀笑,“我早就預咗呢招啦,張貓紙係唔係使得呢!”

從此天下太平。

雖然一百蚊當10蚊使,數多幾張好快樂。荷包日日都好脹,大家亦好開心。

        一日與老友行街,講起上述故事。撞啱係親民日,遠遠特首就同我打招呼。“老作,你啲屎橋都幾得喎。第日飲開啤啤,比個荷蘭水蓋你。”

        心諗:“咁鬼孤寒。醒枝啤啤就差唔多,個樽蓋點啃呀!” 老作反應都算快,即刻話多謝鼓勵,我會做好呢份工。

        轉咗兩個街口,嗰老友用手踭撞我一下。“衰仔!咁嘅屎橋你都諗到。你做好邊份工先?”

       “之唔係老作囉。日行一善,我都做過童子軍架。”

      “……哈哈哈,有冇肚痛丸呀!比你笑死!哈哈哈……”

        今日大蝕囉,連日日袋住啲鎮山之寶肚痛丸都蝕埋!既然誇咗口話日行一善,只好今日又行多一善啦!

沒有留言:

張貼留言