2007年7月17日 星期二

時興 集體回憶


回憶與失憶

        兩個老友鬼鬼相聚,開始了大話西遊。

甲:“我幾感動呀,昨晚搭舊天星碼頭開出的最後一班船,大家都幾鬼激動。一張2GB的記憶卡都爆了。”

乙:“你日日都搭天星過海架啦,總唔見你咁興奮。”

甲:“你唔明架嘞,這叫做集體回憶。一張遊船河飛好貴架。宋城最後一晚、啟德機場關閉、利舞臺告別演出,我都有去捧場。這就是香港人的價值觀。將要失去的東西,最值得回味。明未?!”

乙:“係咩。”

甲:“你唔信我搵噃啟德機場關閉時的錄影你睇下。我成日都冇食飯,一枝礦泉水、一部相機從朝影到晚,專影飛機降落。”

       

開始播放啟德機場關閉時的錄影帶……

?﹟﹫﹡……?﹟﹫﹡……

乙:“點解你部機冇聲嘅,你部機有錄音架?”

甲:“弊,我當日冇開錄音添!”

乙:“你冇翻睇咩?”

甲:“係噃,點解我失憶了呢?”


6 則留言:

  1. 我小時候就住在九龍城,每天都聽到飛機的聲音,慣了覺得很親切。

    回覆刪除
  2. “沉舟河畔千帆過”我們在人生的時空穿越,過去的經歷已成吾人之文化沉積,無時無刻地影響們的思維和情感。過多強調集體回憶,會阻礙社會的發展。當人們留戀過去時,不要忘記解決當下的問題,才是理性的態度。謝謝您的到訪及留言。

    回覆刪除
  3. 人就係咁架啦~~ 有既時候又唔好好珍惜 無個陣時就當係寶..... 天星小輪中環鐘樓最後一日 人人都走去坐船, 平時唔坐個d都走去 有線新聞成晚都現場直播天星碼頭情況 多餘...平時又唔見新聞會講 話要拍照留念, 有d人會買d相賺錢 唉~~ 我就無呢個心態, 每一個生命, 物件都會有最後一日 我地應該係那樣野在世時好好保護及愛護 我真係唔多鍾意呢種失去時先去珍惜既心態, 真係唔鍾意(集體回憶~~)

    回覆刪除
  4. 有誰真的懂得珍惜眼前的東西,但都消失的一刻才會說集體回憶,有用嗎?

    回覆刪除
  5. 啟德搬得快。否則回憶反對。邊到重有國際機場咁叻。現在多了一班只顧回憶。不顧未來發展與進步。

    回覆刪除