2007年9月29日 星期六

賺咗

賺到

        一日老婆大人話喉嚨痕,想食豬腳薑,於是乎揸住張List 去買嘢。行入超市一眼就望見係“╳珍甜醋份外香”嗰隻,重寫明係買一送一。一於唔諗佢送乜,反正賺咗。照單執藥咁凱旋歸家,以為一定比老婆錫。

        ……客廳傳來大人叫喊,“邊個叫你買枝酸醋架!”。一睇枝細嘅係送嗰枝嚟,真係寫明係酸醋。只好Say sorry 話啱啱冇帶眼鏡,走漏咗眼。呢枝細嘅係送嘅,唔使錢架。大人條氣即時順番,話冇乜鬼用倒咗佢啦。我即時毀屍滅跡倒鬼咗佢,以免眼冤。

        諗落亦覺好笑。賺到變成了賺倒 ( 即係賺埋要去倒 )

        回想舊時在大陸,碰啱經濟困難年代,乜都限量供應。記得冰室門外的告示:

        “……今日下午三時有雪條供應,請大家排隊購買。每人限買四條,售完即止”。一點過後,人龍逐漸形成。盼到冰室開門,大家都好守秩序依次排隊。等咗點幾鐘,咪執輸一於買四條!一個人得兩隻手,於是乎一隻手揸一枝,雪條上面又疊上一枝。場面頗為壯觀。

        無奈炎炎夏日,啜雪條的速度唔夠雪條溶化得快,冰水流到落手踭。連早操動作舉手彎腰都出埋,至緊要係唔好浪費。雪條係乜味冇乜印象,只記得係甜甜地。

        傍邊有人眼掘掘:睇佢個衰樣,食唔切就咪買咁多丫馬。留比後面啲人都唔怕死啦,我排咗成點鐘輪到我時又啱啱賣晒!

        以後對友人談起這事,影番張相留到依家都幾風趣喎。我即時話唔係咁大整估係馬!唔好話當時冇數碼影相機,就算比你影到張黑白相你都幾頭痕!專影大陸啲衰野,你係唔係唔想返香港先!

 

        現在的香港人變得貪小便宜了,是不是人窮志短呢,我就不敢肯定?有這樣的一個現象說明就有市場。送小禮品的多的是:到銀行開戶的送╳╳優惠,又有╳╳限量紀念品。開戶上網送電器更是五花八門,連數碼相機都有。是否都是實用,真是見仁見智!買樓貸款的送什麼?多到你唔信。你的代價是什麼?做落你就知。


4 則留言:

  1. 貪小便宜吃大虧,人性之弱點也…

    回覆刪除
  2. 為何要拋掉那枝酸醋,不是那可以用來煮食嗎? 假如煲骨的湯,加小許可以將骨的丏質溶於湯內, 不是一樣有用嗎? 現在商人就是捉人的心理,會在正貨品加上副貨品, 令消費者覺得賺了。

    回覆刪除
  3. 我很喜歡你這篇短文, 令我想起一位作家—區樂文醫生, 你們的共通之處就是以日常生活的逸事帶出箇中道理、有啟發性, 有親切感, 簡單而清晰。 老子先生, 你知道區樂文先生是一位長期登上十大暢銷書榜上的一位作家嘛? 你的作品有跟這位作家的水準呢.. 所以你要繼續努力哦!  將來可能有出版商垂青你的創作而跟區先生爭一日之長短呢!!

    回覆刪除
  4. 多謝 Miss Jo 的鼓勵 .  我在寫一些探索性的文章之餘 , 也喜歡寫下一些俏皮話 . 兩者之間可以作一些較大的調劑 . 人閱歷多了 , 總喜歡與人共享一些樂趣 , 說說笑話 .

    回覆刪除